Slægtsforskning

Slægtsforskning”

Hvis du er nysgerrig efter at kende mere til din slægtshistorie, er du velkommen i arkivets lokaler
hver mandag fra kl. 15-17 i vinterhalvåret. Her er vi en lille gruppe, der mødes helt uformelt omkring slægtsforskning, det foregår som hjælp til selvhjælp, hvor man hjælper hinanden med at finde og læse i relevante historiske kilder.

Når vi kender startdatoen i efteråret 2024, bliver den annonceret her på hjemmesiden.

Det er ikke et egentligt undervisningsforløb, men du kan få hjælp og inspiration til selv at komme i gang med det mest elementære omkring din egen slægt og oprette en slægtstavle.

De fleste oplysninger er lettest at tilgå på internettet, hvorfor det er nødvendigt at medbringe din egen PC.

Kig gerne forbi en mandag eftermiddag og se om det er noget for dig!

Det er gratis af deltage,
men vi ser gerne, du er eller bliver medlem af vores forening, det koster kr. 100 pr. år.”